Показання та властивості лікарського засобу мають бути коректно викладені у рекламному повідомленні та відповідати інформації, яка зазначена в інструкції про застосування лікарського засобу - наголошує Антимонопольний комітет у рекомендаційних роз’ясненнях щодо застосування положень статті 15¹ Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», відповідно до якої, поширенням інформації, що вводить в оману є повідомлення невизначеному колу осіб неправдивих відомостей про властивості, яких лікарські засоби не мають, що може вплинути на наміри споживачів щодо їх придбання.
У вказаних роз’ясненнях АМКУ висвітлено підходи Комітету щодо визначення у рекламі лікарських засобів тверджень, які потребують особливої уваги та/або підтвердження.
Комітет вважає неправомірним поширення в рекламі інформації про ті чи інші характеристики лікарського засобу, які не підтверджені належним чином, але можуть вплинути на намір споживачів придбати відповідні лікарські засоби, зокрема:
Відтак, під час створення або замовлення реклами лікарських засобів, Комітет рекомендує аналізувати її зміст на наявність перелічених у роз’ясненнях тверджень та за відсутності належного підтвердження уникати їх вживання.
Роз’яснення надано з метою подальшого адвокатування конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист від недобросовісної конкуренції, передбачуваності дій Комітету при оцінці реклами лікарських засобів.
З повним текстом роз'яснення можна ознайомитися тут
За матеріалами АМКУ
тел.: +38 (044) 247-95-91; +38 (073) 015-71-15
вул. Дмитрівська, 45,оф.6, м. Київ, 01135
e-mail: office@pharmliga.com.ua